Wybierz sezon

Archiwum

  1. Organizatorem zawodów TENES Challenge Deble&Miksty jest KLUB SPORTOWY TENES.
  2. Każdy z uczestników zawodów zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu.
  3. Prawo do gry w zawodach mają wszystkie osoby bez względu na płeć i wiek, które zgłosiły swoje uczestnictwo oraz wniosły organizatorowi opłatę wpisową wysokości 70 PLN za sezon. Gracze z Tenes Challenge Open biorący udział również w rozgrywkach gry podwójnej uiszczają jedną opłatę 100 zł.
  4. W rozgrywkach udział mogą brać tylko i wyłącznie amatorzy. W przypadku byłych zawodników sklasyfikowanych na listach zawodniczych obowiązuje 5 letni okres karencji i/lub dłuższy w zależności od indywidualnych decyzji organizatora.
  5. Wpisowe przeznaczone jest w 100% na nagrody.
  6. Zgłoszenia zawodników przyjmowane są przez cały czas trwania rozgrywek.
  7. Pierwsza lista rankingowa zawodników zostanie ustalona na podstawie zebranych zgłoszeń.
  8. Zawodnik, który chce rozpocząć grę w trakcie sezonu ma prawo dołączyć w każdej chwili pod warunkiem uiszczenia opłaty wpisowej.
  9. Sezon Lato 2022 zawodów potrwa od dnia 6 maja 2022 (godz. 12) do dnia 30 września 2022r., przy czym ostatnie pojedynki mogą zostać rozegrane do końca dnia 26 września 2022. Po tej dacie system on-line obsługujący rozgrywki zostanie wyłączony.
  10. Po zakończeniu rozgrywek dodatkowo zostanie rozegrany turniej MASTERS, do którego kwalifikować się będzie 16 najlepszych graczy. Turniej MASTERS zostanie rozegrany w dniach 1-2 października 2022r. Wszyscy uczestnicy i uczestniczki turnieju MASTERS otrzymają nagrody. Aby zakwalifikować się do turnieju MASTERS należy rozegrać przynajmniej 7 pojedynków w bieżącym sezonie (zaliczane są wygrane mecze walkowerem).
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie w każdym momencie. Każdorazowo zawodnicy i zawodniczki zostaną poinformowani o zmianach. Aktualny regulamin będzie dostępny pod adresem http://korty.org/challenge/tenes/regulamin

 

ZASADY ROZGRYWEK

  1. Rozgrywki Tenes Challenge Deble&Miksty to jedna tabela challenge'u bez podziału na ligi.
  1. Warunkiem rozegrania meczu jest wyzwanie przez zawodnika innego gracza do pojedynku za pośrednictwem systemu on-line.
  2. Każdy zawodnik znajdujący się na liście rankingowej może wyzwać na mecz dowolnego innego gracza.
  3. Zarówno gracz wyzywający jak i wyzwany dobierają dowolnego partnera bądź partnerkę z którymi utworzą parę w tym konkretnym spotkaniu. ISTNIEJE JEDNAK WARUNEK MÓWIĄCY O TYM, ŻE DOBRANE DO PARY OSOBY MUSZĄ BYĆ RÓWNIEŻ AKTYWNYMI GRACZAMI ROZGRYWEK DEBLE&MIKSTY.
  4. Zawodnik rzucający wyzwanie ma obowiązek: ustalenia ze swoim przeciwnikiem daty i godziny meczu, zarezerwowania kortu oraz wprowadzenia do systemu on-line terminu meczu w ciągu 5 dni (120 godzin) od daty wyzwania. W przypadku niedopełnienia tych obowiązków zostaje przyznany automatyczny walkower na korzyść wyzwanego, a rzucający wyzwanie otrzymuje ostrzeżenie.
  1. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wyzwanym, rzucający wyzwanie ma obowiązek zgłoszenia tego faktu do organizatora co najmniej 24 godziny przed automatycznym walkowerem. W tej sytuacji organizator będzie próbował skontaktować się z wyzwanym. W przypadku braku kontaktu z organizatorem wyzwanemu grozi przyznanie walkowera na korzyść wyzywającego
  1. Poprzez brak możliwości skontaktowania się Organizator rozumie nieodebranie połączeń. Informowanie przeciwnika o wyzwaniu poprzez SMS bądź e-mail odbierane są jako niewystarczalne.
  1. Zawodnicy powinni ustalić termin spotkania dogodny dla obu stron, przy czym wyzwany do gry ma obowiązek zaproponować co najmniej dwa terminy rozegrania meczu, w tym przynajmniej jeden popołudniowy. Terminy te muszą uwzględniać dostępność kortów.
  1. W przypadku braku terminu dogodnego dla obu graczy, rzucający wyzwanie ma obowiązek dostosować się do jednego z terminów podanych przez zawodnika, którego wyzywa do pojedynku.
  1. Mecz powinien być rozegrany w terminie nie dalszym niż 10 dni (240 godzin) od daty wyzwania. W niektórych przypadkach Organizator zastrzega sobie możliwość przedłużenia tego okresu o kolejne 3-4 dni.
  1. Mecze rozgrywane są tylko na kortach Klubu Sportowego TENES do dwóch wygranych setów. Zamiast 3 seta - supertiebreak do 10 pkt.
  1. Na każdy mecz wymagana jest rezerwacja kortu minimum na 2 godziny.
  1. Wynik spotkania należy niezwłocznie zgłosić do recepcji klubu zaraz po jego zakończeniu.
  1. Zawodnicy dzielą się opłatą za wynajęcie kortu na dwóch. Cena wynajmu kortu zgodna z cennikiem letnim Tenes Klub. Uczestnikom rozgrywek należy się zniżka w wysokości -10 % przy każdej opłacie za kort meczowy oraz umożliwia im się korzystanie z dodatkowych zniżek wynikających z użytkowania systemów: Multisport, Ok System, Fit Profit.
  1. Mecze rozgrywane są 3 piłkami.
  1. Mecze rozgrywane są na nawierzchni, którą wybierze wyzywający (dostępne są dwie: mączka ceglana i sztuczna trawa).
  1. Zawodnik, który przegrał mecz może wyzwać swojego zwycięzcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 24h liczonych od czasu zakończenia pojedynku i wprowadzenia wyniku meczu przez organizatora.
  1. Zawodnik, który wygrał mecz nie może zostać wyzwany w ciągu 48 godzin od zakończenia meczu, ale może w tym czasie rzucić wyzwanie kolejnemu graczowi.
  2. Zawodnik, który przegrał mecz nie może rzucić wyzwania innemu graczowi w ciągu 24 godzin od zakończenia meczu, ale może być wyzwany przez innego gracza.
  3. Zawodnik, który poddaje mecz przed jego rozegraniem, otrzymuje ostrzeżenie. Walkower może być wpisany najwcześniej po 24 godzinach od terminu wyzwania.

W wyjątkowych okolicznościach organizator zastrzega sobie prawo do anulowania meczu.

 

ZASADY KORZYSTANIA Z URLOPÓW

1.Każdy zawodnik ma prawo zgłosić swoją nieobecność (również spowodowaną kontuzją) korzystając z tzw. urlopu, którego długość w ciągu sezonu może wynieść łącznie maksymalnie 21 dni, przy czym najmniejsza ilość dni, na jaką można jednorazowo wziąć urlop to 7 dni.

Przebywając na urlopie zawodnik nie może być wyzwany do pojedynku.

Urlop nie przysługuje graczom w okresie 14 dni przed zakończeniem sezonu rozgrywek.

Urlop jest ważny pod warunkiem odznaczenia go przez zawodnika w systemie on-line.

W przypadku terminu krótszego niż 5 dni od wyzwania do nadchodzącego, ustawionego już urlopu w systemie, osoba idąca na urlop może po prostu rozegrać spotkanie lub anulować wyzwanie, pod warunkiem, że jej urlop zostanie wydłużony i ustawiony od daty wyzwania. W przypadku braku dodatkowych dni urlopu, urlop może być przesunięty.

Jeżeli osoba zostawia pomiędzy 2 urlopami mniej niż 7 dni gotowości do gry to jest to jednoznaczna informacja, że może w tym czasie rozegrać mecz.

 

ZASADY OTRZYMYWANIA OSTRZEŻEŃ

  1. Każde spotkanie zakończone walkowerem (tj. przypadek, w którym co najmniej jeden z zawodników poddaje mecz przed wejściem na kort lub w uzasadnionej sytuacji, w której organizator tak postanowi) oraz automatyczne walkowery przyznane przez system są tożsame z otrzymaniem ostrzeżenia w systemie.
  2. W przypadku dużej ilości walkowerów Organizator ma prawo usunąć gracza z rozgrywek.